elliner

2011-10-10
11:12:57

Är detta ett misslyckande?
Jag vet inte mer nu... Nyss ramlade jag ihop här i hallsberg. Då kanske inte hälsan går före? Borde hälsan gå före? Ska jag avbryta? Det är 4½ dag kvar på den tänkta dieten. Saken är ju det att det känns som ett misslyckande om jag avbryter den. Men egentligen HALLÅ?! jag ramlade IHOP. Där borde väl gränsen vara för vad jag utsätter mig för? Jag kan ändå börja äta nyttigt och träna, d.v.s fortsätta gå ner i vikt för mitt mål kan jag nå på andra vägar än att köra pulverdiet. Jag får se om det blir en sallad till mat idag, jag vet ej. Känner mig så jävla sämst, klarar inte av det... SKIIIIIIIIIIIIIIT.. ville ju klara 3 veckor men tror inte jag kan det :( fan fan fan fan..... Hur hade ni gjort? =(
Kommentarer:
#1: susannah

BÖRJA ÄT! shit, det det är inte bra!!! tänk på dig själv nu, din kropp mår inte bra. och du är inte sämst!

2011-10-10 @ 17:24:45
#2: Anonym

En sån upplevelse hade jag också. Ramlade inte ihop men jag hade en dag där jag var jävligt yr och fick hålla mig i väggen. Jag äter ju i och för sig ett mål per dag men den dagen åt jag både middag och lunch. Jag skulle nog slänga in någon måltid om jag var du. Du behöver ju inte ta i så värst....havregrynsgröt till frukost eller nåt?

Här går det väl sådär. Tjejmiddag i lördags vilket jag bestämt sen länge och tänkte fuska under helgen vilket jag gjorde. Medvetet. Idag var det tillbaka på banan. Var på ullared idag och åt en hamburgare och mineralvatten till lunch (inga strips nöjd). och sen pulver när jag kom hem. Hoppas jag klarar att gå på igen efter min fuskhelg. Jag tänker dock skynda långsamt. Eftersom min killes våg är helt paj så ska jag väga mig på en normal våg på torsdag-morgon! Lycka till och du är INTE sämst. jag tycker du kämpat på som fan!

Kram

Segel

2011-10-10 @ 22:49:56
#3: Anders

Ge inte upp nu för fan!

2012-01-17 @ 10:44:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: