elliner

2011-10-02
11:01:30

Det är en bra början (Vecka 1)
Idag vaknade och gick till vågen...

Resultat: -4,2kg

Det är väl skapligt, tycker ni inte det? :D Man går ju ner fortare i början, men någor/några kilo ska jag väl ändå kunna ta i veckan.. Sååååååå skönt..
Jag är glad och nöjd och stolt... och hungrig, så jag ska gå och ta mig en shake och sedan gå och ta varmt mysigt bad. Det är jag värd. När jag gått ner 10kg så tänkte jag knäppa nya bilder och få se om man ser någon skillnad? :) Det hoppas vi på...

Hörs senare idag, kämpa på :)

Kommentarer:
#1: Sandra

Ja, 4 kg är igen dålig början :)

2011-10-02 @ 11:16:18
#2: Anonym

Woooohoooo!!! Det var inte dåligt!!!! Bra kämpat!! Det måste ju ge en push om något! Man går visserligen ner mest i början men ändå :-)

Jag ska ju väga mig på torsdag. Emellanåt känns det som att jag gått ner 3-4 kg men emellanåt känns magen svullen och som att jag inte gått ner nått :-( Ska bli spännande på torsdag som sagt. Tycker att dagen gått okej. De andra fikade resten av chokladbollarna idag och jag åt ännu en riskaka och kaffe och banan....suck!!! På kvällen ville sonen har EN godis mamma, snäääälla bara EEEN...Så han fick en godis och jag åt EN punchpralin. Varför lixom??? Men men...jag gick en lång promenad och tänkte över min "synd". Imorgon är det måndag och det känns genast lättare när man har jobbet att fokusera på.

Ha en bra kväll

Kram

Segel

2011-10-02 @ 20:14:36
#3: Anonym

usch har tappat motivationen helt och sitter och äter massa vindruvor!!! :( fasen.. vet inte vad jag ska göra

2011-10-03 @ 17:57:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: