elliner

2011-10-04
18:30:28

Dag 9.
Nu är jag hemma från dagens skoldag. Den har varit trevlig. Dagarna går så fort. Det är härligt att prata en massa tåg och sådana saker som man faktiskt är INTRESSERAD av. Jag vet vänner och så som pluggar till saker de inte vill bli eller så. Tråkigt sådant. Men skönt för mig som verkligen vill detta :)

Det går bra med min diet. Jag kämpar på, har nyss ätit sparrissoppa, GOTT. Den smakar som varma koppens sparrissoppa om jag ska jämföra med något.
Jag är bara så jävla nyfiken på vad våååågen visar... Men idag ska jag göra lite situps och armhävningar. Gjorde lite situps igår, bara 60 stycken =( Men väntar på att pengarna ska komma in på ifrån CSN och då ska jag köpa månadskort på gymet här. ca 150kr/månaden STÖRT billigt.
Jag vill ju gärna träna med, då går man ner mer. Detta kommer bli så stört bra eftersom jag är så sjukt taggad.
Har gått igenom affärer och restauranger utan att känna sådant sjukt sug som jag brukar.. HEEEEJJAAA MIG!!!!!!!!!!! :)

Hur går det för er? :)




En lite Ful bild på mig, men bara för att ni ska få se något :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: