elliner

2011-10-03
18:09:41

Dag 8.
Hejsan.
Idag var det första dagen i skolan :D och SOM jag älskade det. Har inte fått någon ordning på personerna i klassen, men själva utbildnignen verkar så jävla bra :) Jag är så jävla peppad på att bli lokförare.
Och även peppad på att gå ner i vikt.. Men det är jobbigt nu när jag börjar skolan och alla äter på lunchen. Blääääää vill sticka ner huvudet och dö då... Jag har ju 2 veckor kvar.. Och sedan blir det en trerätters på Läkerol Arena.. Smakerna kommer att dansa på min tunga, längtar så himla mycket :)

Ska snart gå och ta en till shake här i hallsberg... Det blir bra.. Har nyss tagit ett glas med vitaminer...
När jag var hemma så vägde jag mig varje dag, det kan jag inte göra här.. FÖR DET FINNS INGEN.. kommer vara så jävla nervös och nyfiken när jag kommer hem, men det går jag ta ;)

Ha det bra alla =)
Kommentar:
#1: Anonym

Men lokförare! Fan vad coolt! Det lät ju som en häftig grej. Att sörpla shake när alla andra äter är jobbigt! Förstår vad du menar. Jag har berättat för alla på jobbet vilket är ca 9 pers att jag bantar och de stöttar så gott det går genom att fråga och peppa. Idag har det gått bra. Påse till frukost, påse till lunch och frukt till mellanmål och sen köttbullar och potatis, sås med sonen. Tog duktigt mycket morötter. Men nu är klockan 21 och jag är småhungrig. Står och väljer mellan en shake och fullkornscornflakes och lättmjölk.....Får fundera.....

Tror att det är BRA att du inte väger dig varje dag. Man blir så less om man råkar samla på sig lite vätska och gå upp några gram....sånt märks ju inte lika väl om man väger sig sällan. Jag tror det kommer gå vågen! (jag menar vägen!!)

Segel

2011-10-03 @ 21:09:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: