elliner

2011-10-06
19:15:34

Jag lever..

Det är lugnt, jag lever.. Men jag är påväg hem till Gävle igen. Imorgon bär det av till sundsvall/Timrå för att se på Timrå-Brynäs på lördag.. ROLIGT!!!!!!! just nu spelar Brynäs också, men vi ligger under med 0-1 efter 18 sekunder, mindre roligt.. Som sagt sitter på tåget och är framme om ca 40 min :p långa resor på 3 eller 4h bläääää :p

Mina shakes går bra men mina ananas från naturdiet är slut och fick ta nutriletts jordgubb och den är frukansvärt äcklig. Måste köpa naturdies igen, dom är 100ggr godare... Jag är sjukt nyfiken på vikten i alla fall :p får se när jag är hemma vad den visar.. Lite nyfiken så ska tjuvfika :)

Humöret kan dock svikta, kan tycka folk är sjukt irriterande lätt :p aja det blir bättre :)

Ska lyssna vidare på Brynäs - Luleå :)
Ha det bra kämpare!!

Kommentar:
#1: susannah

haha ja, vi kör en tävling! denna helgen har jag dock fuskat. men jag tänker bannemej INTE GE UPP! :D jag har inte ens vägt mig för jag vill inte haka upp mig på en vikt, haha då kommer jag aldrig bli nöjd. så jag går efter kläderna jag hade när jag kände mig som "finast" och det var i våras :P inte för smal och inte för tjock! hehe.



alla ansiktsbilder jag har på bloggen är tagna samma dag eller dagen innan eller nåt :P däremot om det är nån "smalbild" nånstans så är den några månader ;P men tänkte slänga upp en bild på kroppen faktiskt......



gå inte på bmi. som du säger, du har muskler!!! och dessutom jättefin, men ja, det är ju viktigt att gilla sig själv också även om folk runt dig och jag tycker att du är super fin! :)

2011-10-08 @ 15:24:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: