elliner

2011-10-09
20:48:06

Hejsan alla :)
Jag har försökt blogga hela dagen idag från min iPad... Men det ville sig inte :) Men jag har ju varit i Timrå i helgen och kikade på Timrå - Brynäs.. Brynäs vann som väntat ;) Jag har ingen våg här så jag vet inte vad jag väger idag :( MEN jag tjuvvägde mig ju på torsdagen och då visade den: Resultat vecka 2: - 1,4kg (troligtvis lite till eftersom jag vägde mig på torsdagen istället för söndagen :)) Total viktnedgång: -5,6kg Det låter skitbra.. Och som sagt så börjar jag gymma imorgon, SATAN vad taggad jag är... Bara gå till gymmet efter skolan varje dag, det blir skitbra det ;) Vad är era resultat? :)
Kommentar:
#1: rebecca

Äter du bara shakers? ingen föda? Kan du skriv hur en "mat" dag eller vecka ser ut för dig? :)

2013-04-03 @ 22:13:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: