elliner

2011-09-30
08:58:47

Hej på er alla kämpar...
Idag ska jag åka till min nya ort. Det är nämligen så att jag ska börja plugga i Hallsberg. Och idag drar jag dit för att kika in min nya "lägenhet" o.s.v.. Kommer vara dä hela dagen (då det tar 4h med tåg dit... suck..).. Ska försöka blogga lite om olika saker... frestelser kommer nog det finnas gott om idag då jag åker med en vän som säkert kommer att sitta att proppa i sig godheter =) Dessutom så jobbar jag annars som tågvärd och det är "mina" egna tåg jag åker på.. Så personalen på det tåget kommer säkert försöka bjuda på en massa :(
Men nej, en Loka/vatten för mig då :) Måste skynda mig, sitter och skriver alldeles för länge nu, kommer få brottom =) men tror jag ska ta me datorn eller åtminstona iPaden så jag kan "mobil"blogga så ni får höra!

Det var INGEN som ville veta mina smygresultat, intressant ;) Då håller jag dom för mig själv till på söndag då de riktiga resultaten kommer :)

Ni får ha det bäst och kämpa på alla där ute, kan jag, KAN NI!!!! :)
Kommentar:
#1: flora

Hej.

Jag har nyss hittat hit via fl, hoppas allt är bra och kommer funka i den nya staden om med pulver.

Jag börja pulvra igår men fick annat emellan så nu blir det på tis igen men då är det pulverjärnet som gäller

Du hittar mig på: florascorner.wordpress.com

Titta gärna in och följ min krympning, pepp tas tacksamt emot

2011-09-30 @ 19:17:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: