elliner

2011-10-05
18:06:09

Dag 10.
Ja, idag har skolan gått bra. Ska snart sätta mig ner och nörda medlite tågfrågor vi fick på en CD ;) haha

Shakesen går bra. Det går sjukt mycket bättre när man dricker vitaminerna. Minskar de suget? Jag vet inte. Innan när jag gick på en affär så kändes det som om jag började skaka och BARA MÅSTE ta tag i cheeseballs (som jag älskar) eller något annat dylikt.. Jag bara var tvungen.. Sen mådde jag så bra när jag åt det, men ångrade mig efteråt. Usch den känslan är inte den roligaste. Men nu, visst jag tänker "ååh vad gott" men inte så att jag MÅSTE köpa det.

Har nyss ätit en sparrisoppa och det var gott :) Men igårkväll var känslorna ganska konstiga, ville gråta, visste ej varför, vet ännu ej varför.. Det var nog bara att mitt humör kommit in i en dal, inget mer med det :)




Här får ni se, ser väl as gott? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: