elliner

2011-10-01
20:34:17

Sitter med matchtröjan på än, älskar det ;)

Kommentar:
#1: Anonym

Härligt att höra att du kämpar på!! Hmmmm pojkvänner kan få en att skippa allt vad diet heter.....Behöver din pojkvän också loosa eller är han normalviktig?

Kör du med någon bar emellanåt eller? Jag tar det någon kväll om jag absolut måste tugga på något.



Idag har det varit tufft här. Shake till frukost och sen hämta sonen. Fläskpannkaka till lunch med honom. Pytteliten bit fläskpannkaka och MASSOR av rivna morötter....Sen kom grannarna och ville fika. Jag åt en banan och kaffe...suck...de andra åt CHOKLADBOLLAR!

Sen skulle sonen ha middag. Han åt köttbullar och makaroner framför tvn och brydde sig inte om mig så jag svepte en shake i köket....Men när han lagt sig så tog jag faktiskt en riskaka och 2 tunna skivor salami. Hungrig....Men jag är rätt nöjd att jag inte ätit kakor och godis.....

Hoppas att du får en trevlig lördagkväll!!

Segelvind

2011-10-01 @ 20:54:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: