elliner

2011-10-01
13:02:32

Godmorgon(?)
Hej! Jag vaknade faktiskt 11.30, lite sent men vad gör det när det är lördag? :) Idag har jag hunnit dricka en shake, snart blir det en till :) Dom är faktiskt rätt goda - tack naturdiet för att ni gör goda shakes ;) Jag tycker om smakerna Ananas och Smultron/vanilj. Jag önskar att jag tyckte om chocklad, för de säger så många är gott. Men tur jag har mina egna favoriter.. Men gårdagen var förvånansvärt lätt att bara dricka shakes.. Hon satt ändå och fresta mig, och visst ville jag ha.. Men inte lika mycket som jag hade trånat efter förut, tummen upp för det. Jag kunde hålla mig, på en ganska behaglig nivå också. Jag behövde faktiskt inte trycka i mig godiset och allt hon åt, för jag skulle inte bli något lyckligare för det.. BRA DÄR :) Glad tjej...

Kommer ni ihåg att imorgon ska jag vägas? Resultatdagen i all ära. Nyfiket ;) Är ni?
En annan sak också. Jag känner mig ganska låg och slut, tror jag ska tillägga lite vitamin tabletter. Tror det kan göra gott :) Så man får fart i kroppen lite..

Idag ska jag gå på hockeymatch.. Brynäs IF - AIK ... Ska ställa mig i klacken och ropa för fulla muggar... Brynäsklacken såklart =)

Nu blir det ett varmt bad med min Oscar! Mysigt!
Ha det bra :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: