elliner

2011-09-28
01:33:26

Godnatt..
Nu har jag fixat klart  för idag :)
Jag sitter här ganska hungrig :/ Så lika bra att lägga sig och sova... Nu när man går på diet och måste dricka massor så går man på toa en gång i timmen minst sagt. Och förut när jag gick på diet så hände en annan olycka pga jag bara hade vätska i kroppen, ni kan nog gissa vad ;) Lite väl äckligt för att skriva ut..
Men att gå på toa några extra gånger om dagen ska nog inte hindra mig ;)
Kan ni inte kommentera med era bloggar om ni också håller på med en resa likt min? :) Skulle vara roligt att följa andra också så att man kan sporra varandra..


Sov gott.. Kram elli :)

P.S Imorgon ska jag försöka ta lite bilder på mig (dvs min kropp) :)


.

Säng

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: